نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1694
-
الف
+

رقابت هشت آوازخوان برگزیده مسابقه نواهنگ را از آی فیلم 2 تماشا کنید

مرحله هشت بهترین مسابقه «نواهنگ» روز جمعه 20 حوت(اسفند) از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

 به گزارش آی فیلم 2، قسمت پنجم رقابت حساس آوازخوان های مهاجر افغانستانی در ایران در قالب مرحله هشت بهترین فصل دوم مسابقه «نواهنگ» شامگاه جمعه 20 حوت(اسفند) 1400 از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

در قسمت پنجم این رقابت، یک نفر از  9 بهترین نواهنگ ، حذف می شود و سایر آوازخوانان وارد مرحله رقابت هشت بهترین خواهند شد.

در قسمت قبلی این برنامه «عبدالقدیر سعیدی»، «احمدمختار نیکیار»، «حمیدکریمی»، «نوید محمدی»، «داوین نیکزاد»، ، «علی عمر»، «احمد پاکدل» «محمدرضا قربانی» و «محمدرضا احمدی» به عنوان 9 نفر برگزیده هیئت داوران رقابت کردند که در ابتدای برنامه پیش رو یک تن از آنان حذف می شود.

«آرش بارز» آوازخوان جوان و نام آشنای افغانستان، «مهدیار حبیبی» آوازخوان، آهنگساز و تنظیم کننده موسیقی و «عارف جعفری» خواننده و آهنگ‌ساز افغانستانی داوران این رقابت استعداد یابی هستند.

در فصل دوم مسابقه نواهنگ از بین 400 اشتراک کننده تعداد تن انتخاب شدند که از میان آن ها با انتخاب 30 استعداد برتر آوازخوانی، مسابقه نواهنگ وارد مرحله حضوری شد که در نهایت 10 تن به مرحله رقابت اصلی و تلویزیونی وارد شدند.

لازم به ذکر است، همزمان با نشر مسابقه نواهنگ از طریق نشرات رسمی شبکه آی فیلم 2 بر روی ماهواره های یاهست و بدر، این برنامه از طریق صفحات رسمی شبکه در اینستاگرام، فیسبوک و ... نشر خواهد شد.

 فصل دوم این برنامه تلویزیونی جمعه هر هفته ساعت 19:00 به وقت تهران و 20:00 به وقت کابل و 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 به نشر برسد.

اگر هنوز موفق به دنبال کردن نواهنگ در اینستاگرام نشده اید می توانید با ورود به آدرس instagram.com/navahang.ifilm2 در صفحه عضو شده و از مطالب و ویدیوهای جذاب و تماشایی که برای شما تهیه کرده ایم، لذت ببرید.

ع ا/ح ح

نظر شما
ارسال نظر